کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه، شدنی است؟
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه، شدنی است؟

زمانی‌که صحبت از کسب و کارآنلاین می‌شود برای بسیاری از افراد این سوال پیش‌ می‌آید که با چقدر هزینه می‌توان یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کرد؟!

البته اگر کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه را به‌معنای هزینه صفر تومان در نظر بگیریم قطعا چنین چیزی شدنی نیست اما به شما اطمینان می‌دهیم که شروع کسب و کار آنلاین کم‌تر از یک میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت. البته این موضوع شدیدا به آموزش شما هم بستگی دارد و اگر بخواهید یک آموزش درست و حسابی را تجربه کنید باید در حدود ۵ میلیون تومان هزینه کنید.

خوشبختانه کسب و کار اینترنتی در شهرستان، برای ساکنین غیرتهرانی هم فراهم است و بسیاری از دوره‌های بزرگ ایران یک دوره غیرحضوری هم دارند که می‌تواند برای افراد در شهرستان ها بسیار مفید باشد.

برویم سراغ ادامه بحث؛ زمانی‌که شما می‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی را آغاز کنید باید بتوانید یک سایت را باکمترین هزینه راه‌اندازی کنید البته اگر قرار است بستر فعالیت شما گوگل نباشد می‌توانید یک پیج اینستاگرام هم بسازید و فعالیت ابتدایی خود را در آن شروع کنید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید کسب و کار شما اعتبار داشته باشد حتما در ادامه کارتان به یک سایت نیاز خواهید داشت. همان‌طور که گفته شد برای ساخت یک کسب و کار اینترنتی موفق باید یک تیم حداقل ۲ نفره باشید. افراد حاضر در یک تیم برای موفقیت کسب و کار آنلاین باید بتوانند دارای مهارت‌های زیر باشند و باتوجه به نیازهای ابتدایی یک کسب و کار و این مهارت‌ها بهترین حالت وجود ۳ نفر در تیم است. این سه نفر باید ویژگی‌های مکملی داشته باشند اما تخصص داشتن در سه موضوع زیر بسیار اهمیت دارد.

۱ـ شخص فنی

۲ـ شخص بیزنسی و کسب و کاری

۳ـ شخص دیجیتال مارکتر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست